Veel gestelde vragen

Wat is iBeltegoed.nl?

iBeltegoed.nl is een onderdeel van Prepaid Hub voor online beltegoed opwaarderen.

Wat kan ik kopen via iBeltegoed.nl? 

Momenteel kunt u prepaid beltegoeden, internationale telefoonkaarten en geld voucher (Internet Payment Cards) via ibeltegoed.nl kopen. We zijn bezig met het toevoegen van cadeaubonnen en andere prepaid diensten.

Hoe ontvang ik mijn gekochte beltegoeden?

U ontvangt uw gekochte code met bijbehorende gebruiksaanwijzing direct per SMS en email.

Hoelang duurt het voordat ik mijn gekochte producten binnen heb?

Uw gekochte producten worden automatisch direct naar uw opgegeven SMS en email adres gestuurd. Deze krijgt u meteen.

Wat is International Top-up?

Nu kun je het beltegoed van je vrienden en familie in het buitenland opwaarderen via ibeltegoed.nl. Dat beteken, u kunt gemakkelijk prepaid beltegoed sturen in het buitenlad.

Hoe kan ik betalen / Welke betaalmethoden zijn er?

De gemakkelijkste en snelste methode waarmee u kunt betalen is iDEAL. Omdat iDEAL bij alle grote Nederlandse banken is aangesloten, kunnen wij direct de betalingen verifiëren en daardoor de bestelling direct afronden en in ons systeem plaatsen.

Waarom staat er bij de iDEAL betaling Prepaid Hub?

iBeltegoed.nl is een webwinkel van Prepaid Hub en daarom ziet u bij het overmaken Prepaid Hub staan.

Waarom worden er bij betalen met iDEAL transactiekosten gerekend?

Er zijn kosten die de bank rekent voor de uitvoer van de betaling.

Kan ik ook anders betalen dan met iDEAL?

Momenteel is het alleen mogelijk om met iDEAL te betalen.

Ik heb de mail met de opwaardeercode verwijderd. Wat moet ik nu doen?

U kunt een mail sturen naar support@ibeltegoed.nl met vermelding van uw naam en ordernummer. Hierna zullen wij u de code nogmaals opsturen.

Online opwaarderen mislukt?

Het duurt standaard enkele seconden en maximaal 30 minuten voor het beltegoed is ontavangen. Je kunt via internetbankieren controleren of het bedrag is afgeschreven van je rekening. Het bedrag is afgeschreven door Prepaid Hub namens iBeltegoed.nl.

Is het bedrag wel van je rekening afgeschreven, maar is het prepaid-tegoed niet ontvangen? Laat ons dan weten dat online opwaarderen is mislukt. Wij bekijken dan binnen enkele uuren wat er aan de hand is. Als de opdracht inderdaad is mislukt, wordt het tegoed alsnog bijgeschreven. Je ontvangt dan een sms’je ter bevestiging.

Ik heb een verkeerde nummer opgegeven. Wat nu?

Als je het verkeerde nummer hebt opgegeven, kunnen wij het geld helaas niet terug storten. Om te voorkomen dat je per ongeluk het verkeerde nummer kiest, moet je je nummer goed controleren.

Kan ik de gekochte codes teruggeven? (Herroepingsrech)

Alle aangeschafte vouchers en/of beltegoeden worden niet gerestitueerd en zijn alleen geldig voor gerelateerde Nederlandse Prepaid SIM-kaarten.

Kan ik beltegoed kopen zonder mijn huisadres op te geven?

Voor dienst van iBelteoged.nl kunt u volstaan met alleen uw mobiele telefoonnummer  en emailadres.

Voor andere vragen kunt u kunt u mailen naarsupport@ibeltegoed.nl

Copyright ©2012-2017 Prepaid Hub. All rights reserved.

Powered by Prepaid hub